Rekrutacja
Droga studentko, drogi studencie!
Dziękujemy, że zainteresowałaś/łeś się dołączeniem do Samorządu Studentów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego!
Samorząd Studentów to wszyscy studenci, lecz tylko część z nich jest zaangażowana w jego codzienne funkcjonowanie! Pracujemy w ramach czterech zespołów, w których aktywnie działa około 100 osób: Komisji Dydaktycznej, Komisji Promocji i Organizacji, Komisji Kultury oraz Komisji Praktyk. W trakcie roku akademickiego zajmujemy się pomocą dydaktyczną dla studentów, szeroko pojętą organizacją imprez, turniejów sportowych, wyjazdów integracyjnych, jak i wydarzeń kulturalnych oraz charytatywnych.
Na początku roku akademickiego organizujemy rekrutacje, dzięki której możecie rozpocząć swoją przygodę z Samorządem i zgłosić się do pomocy przy wydarzeniach organizowanych przez poszczególne komisje Samorządu Studentów WPiA UW. Rekrutacja polega na rozmowie przeprowadzonej przez doświadczonego samorządowca, który opowiada o naszej działalności oraz projektach. Po takim spotkaniu wszyscy zainteresowani mają generalny ogląd na to, jak Samorząd działa i czym się zajmuje. Wtedy to Wy podejmujecie decyzję czy chcecie działać w jego strukturach na rzecz Wydziału i wspólnoty akademickiej. Serdecznie Was zapraszamy - samorząd to przede wszystkim fantastyczna przygoda i możliwość poznania wspaniałych ludzi! W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Waszej dyspozycji - do zobaczenia!